20120118

Ibland blir det mycket.... Min kvart i ljuset

Jag har under dagen varit med i media och samlar här ihop dagens radio och TV framträdande så får ni själva döma av det hela... Men jag har nog fått min kvart i ljuset. Imorgon börjar vi fila på den framtida politiken och frågan är om det drar lika mycket läsare?

           Jag började med P1morgon
Lyssna: Socialdemokrater om Juholt

             Fortsatte med Fokus på Radio Kalmar i eftermiddags
Lyssna: Socialdemokrater om Juholt

           Och avslutade med Smålandsnytt som har klippt duktigt...


         Samt en debattartikel på SVT debatt.
Men jag valde att säga nej till SVT debatt och varför kan ni läsa här.

Tidigare på detta tema har jag skrivit härhär och här.
Om debatten snor jag länkar från Herr WesterholmBloggat: Mario MatteoniHelena EricsonLasses bloggPeter Johansson 1 och 2Monica Green om Juholt i dagens partiledardebatt, Tord Oscarsson 1 och 2Martin MobergAntonssonBöhlis (vilket j-vla smeknamn),Media: DNAb 1234SOSvD 12SRSVTExpr 12
Mer på NetRoots för progressiva bloggare och Politometern med en samling med politiska bloggar. Intressant? Läs även andra bloggares åsikter om ,