20120310

Rätt låt vann, men fel ändå... Leve Thorsten Flinck

Så var det över efter sex långa veckor. Nu en paus innan Europa äventyret börjar och jakten på vem från öst som kommer vinna... Loreen vann och et var bra och chansen till en bra placering i Europa är stor. Men handen på mitt hjärta så var det Thorsten Flinck som fick min röst. Som hustrun sa det fanns ett drag av Thåström i det hela.

          Nu när jag hört nästan alla bidrag (somnat lite då och då, säger en del om bidragen och varit utomlands en lördag) så är det som slår mig att nivån är så varierande. Mellan botten och toppen är det så långt. Med tanke på alla bidrag som skickas in så undrar jag hur dåliga de kan vara eller om det redan på förhand är klart vem man vill se överst på tronen?

          Så nu kör vi Thorsten Flinck som en hyllning till mig och att jag reser mig igen...



Media: Ab, Ab2,  SVT, SvD, Exp, Exp2, DN, DN2, SR, GP,
Bloggat: Kulturbloggen på ämnet
Mer på NetRoots för progressiva bloggare och Politometern med en samling med politiska bloggar. Intressant? Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,