20120522

Varför?...

Så skiner solen, man blir ett år äldre och kungahuset firar detta genom att döpa Estelle, icke förväxla med chipsen Estrella. När jag föddes så firande Amerika detta med att skicka en kille till månen... Hör att Men in black 3 kommer fira med att åka tillbaka till mitt födelseår... Så hur firar jag denna dag.... Sittande på landstingsstyrelse i Kalmar med en lååång dagordning och gratulationer som droppar in på Facebook



Vet inte vad som händer i världen förutom att vi tappar i rankingen över välfärden. Trots undanflykter från Reinfeldt... Tja då blev det lite politik idag också... Nä nu landstingsstyrelse och hopp om en snabb opposition så jag kan hem och fira mig själv...

Försöket att fira vart annat år verkar inte funka, tyvärr...

- Posted using BlogPress from my iPad